Ez a cikk eredetileg az UNI in&out 2024-es nyári kiadványában jelent meg. A marketinges munkája nagyon változatos, nagyon szép sikereket lehet elérni és akár gyorsan is van visszajelzés a piacról – mondta az UNIside-nak adott interjújában Ludvig Orsolya Stefanie, a Libri-Bookline Zrt. marketing- és kommunikációs igazgatója. Mennyire speciális terület a könyvkiadás és a könyvkereskedelem? Mindkettő az, ráadásul a könyvkiadás egy teljesen más világ, mint a könyvkereskedelem. Ez egy művészeti tevékenység, a szerzői jogokkal is foglalkozik, alkotóművészekkel, akik egy teljesen más kört jelentenek. Oda más tulajdonságok kellenek például kommunikációs szakemberként, mint egy kereskedelmi cégnél. A könyvkereskedelem pedig igazából egy kiskereskedelmi ág, ott a könyv az áru, amit árulunk, méghozzá egy elég különleges, speciális áru. Mert a könyv az könyv, nincs olyan, hogy az egyikből kispóroltunk minden második szót, és attól olcsóbb lett, bár a kivitelezésben, kiadója válogatja a minőséget. Sokat számíthat abban, hogy ki veszi meg a könyvet, hogy milyen a papírminőség, milyenek az illusztrációk, ha vannak, vagy éppen puha vagy kemény kötésről beszélünk. Ilyen szempontból ez egy speciális területe a kiskereskedelemnek, de olyan szempontból nem, hogy a vásárlói döntések itt is nagyon hasonlóan születnek. A könyv esetén egy szellemi igényről van szó, ezért nagyon fontos, hogy magát az igényt kommunikáljuk. … Bővebben: A könyvnek minden szabadidős tevékenység konkurenciája – interjú a Libri-Bookline Zrt. marketingigazgatójával
A beágyazáshoz másoljuk és illesszük ezt az URL címet a WordPress honlapba
A beágyazáshoz másoljuk és illesszük ezt a kódot a honlapunkba