Az első magyar Emoji-körkép: Generációs különbségek az online kommunikációban
A Yettel friss kutatásából kiderül, vannak hangulatjelek, amelyeket a különböző generációk teljesen máshogy értelmeznek. Kellemetlen, de akár vicces szituációk is születhetnek egy barack vagy padlizsán emoji elküldéséből. Kinek mit jelent, ugyebár… A reprezentatív felmérésből azt is megtudhattuk, melyik szimbólumokat használják a magyarok leggyakrabban. Emoji használati szokások Magyarországon A Yettel országos reprezentatív kutatása alapján szinte minden magyar internetező használ hangulatjeleket, de a különböző korosztályok között változó, hogy milyen gyakran és milyen jellegűeket. A 26-35 évesek a legaktívabbak az emojik használata terén, míg az idősebb korosztályoknál a használatuk az életkor növekedésével párhuzamosan csökken. „Nemzetközi felmérések évek óta foglalkoznak azzal a kérdéssel, hogy mely hangulatjeleket használjuk a legtöbbször az online kommunikációban, illetve ezeknek hogyan változik a jelentése a különböző életkori csoportokban. A szimbólumok használata és a képiség egyre nagyobb szerepet kap az online térben, ez minden generációra jellemző, de különösen igaz a digitális trendszetternek tartott Z generáció esetében. Ennek fényében is időszerű volt, hogy Magyarországon is pontosabb képet kapjunk a jelenségről” – teszi hozzá Guld Ádám médiakutató. A leggyakrabban használt emoji és a generációs különbségek Az egyik legizgalmasabb megállapítás az volt, hogy míg a nemzetközi szinten a like jel és a hangosan síró arc a top 5 leggyakrabban használt emoji között van, Magyarországon … Bővebben: Az első magyar Emoji-körkép: Generációs különbségek az online kommunikációban
A beágyazáshoz másoljuk és illesszük ezt az URL címet a WordPress honlapba
A beágyazáshoz másoljuk és illesszük ezt a kódot a honlapunkba