Ingyenes utazás és családi programok a Kajla útlevéllel

Szerző: | 2023. április. 4. | Kikapcs

Ingyen utazhatnak a tavaszi szünetben a Kajla útlevéllel rendelkező tanulók. A Magyar Turisztikai Ügynökség kezdeményezésére indított programban tavaly 150 ezer utazáshoz használták a diákok a Kajla útlevelet.

A „Hol vagy, Kajla” program keretében 2019 óta díjmentesen utazhatnak azok az alsó tagozatos diákok, akik Kajla útlevéllel rendelkeznek. Az ingyenes utazási lehetőség a Volánbusz, a MÁV, a GYSEV, a BAHART és a MAHART járatain egyaránt igénybe vehető.

Kajla sokrétű programokat kínál a tavaszi szünetre

A kedvezményre nemcsak a Kajla útlevéllel rendelkező gyerek jogosultak, hanem a szüleik/kísérőik is, maximum 2 fő/gyermek létszámban. Számukra 33%-os Kajla kísérőjegy váltható. A kedvezményes részvétel feltételei a holvagykajla.hu honlapon érhetők el. A Kajla útlevél a kedvezményes utazási lehetőség mellett számos program lehetőséget is kínál a családok számára. Az érdekes Kajla kalandok között balatoni túralehetőségek is megtalálhatóak. Izgalmas küldetések várnak azokra a családokra, akik Balatonfüred, Szigliget és Keszthely legszebb részeinek felfedezésére vállalkoznak.  Ha valaki egy igazán kalandos felfedezésre vágyik érdemes ellátogatni Veszprémbe, amely 2023-ban az Európa Kulturális fővárosa címet viseli. A hazai legszebb kastélyok és várak is bejárhatók a Kajla program keretében. Izgalmas programokat tartogatnak a múzeumi programok is.

A programhoz kapcsolódva 700 ezer család találkozott Magyarország turisztikai értékeivel

A Magyar Turisztikai Ügynökség által kidolgozott “Hol vagy, Kajla?” program hatékonyan támogatta a belföldi turizmus erősítését. A 2019-es indulás óta 700 ezer alsó tagozatos tanuló használta Kajla útlevelét.

A kalandok teljesítésével pecsétek gyűjthetők (Forrás: holvagykajla.hu)

A pecsétgyűjtő füzetekkel az ingyenes szünidei utazásokon  kívül országszerte több mint 500 helyen lehet pecsétet gyűjteni, vagy kedvezményeket igényelni.

A szerzőről:

Oláh Erika
Széleskörű tapasztalatot szerzett a hazai oktatási rendszer működéséről. Részt vett az oktatás, a szakképzés területeinek fejlesztésében. Kiemelten fontosnak tartja a továbbképzéseket, a gyermekkori fejlesztéseket, a készségek fejlesztését. Elhivatott abban, hogy az oktatásban résztvevők olyan gyakorlati tudást szerezzenek, amelyet a mindennapi tevékenységeik során alkalmazni tudnak. Mottója: Közös jövőnk alapja a ma gyermekeinek fejlesztése.